In u mondu d'oghje, attenti à l'ambiente, termini cum'è "biodegradabile" è "compostabile" sò spessu usati in modu intercambiabile, ma capisce a differenza hè cruciale per fà scelte infurmate. Mentre i dui materiali sò prumossi cum'è rispettosi di l'ambiente, si decomponenu in modi assai distinti in cundizioni specifiche. Sta distinzione pò influenzà significativamente i so benefici ambientali, da a riduzione di i rifiuti di discarica à l'arricchimentu di u terrenu.
Dunque, chì distingue esattamente i materiali biodegradabili è compostabili? Esploremu e sfumature daretu à queste etichette verdi è perchè sò impurtanti per u nostru pianeta.
• Biodegradabile
I materiali biodegradabili si riferiscenu à u materiale chì pò esse metabolizatu in sustanze naturali (acqua, metanu) in u terrenu o in l'acqua da i microorganismi cù l'usu di a tecnulugia di biodecomposizione. Questu hè unnaturalmenteprucessu chì si svolge senza bisognu d'intervenzione esterna.
• Cumpostabile
I materiali compostabili sò fertilizanti chì sò naturalmente scumpartuti cù u tempu da i microorganismi (cumpresi funghi, batteri, proteine animali è altri organismi) in diossidu di carbonu, acqua è humus, chì sò nutritivi è aduprati per scopi agriculi.
Ci sò attualmente dui tipi di materiali compostabili -Cumpostaggiu Industriale è Cumpostaggiu Domesticu.
Data di publicazione: 28 d'aostu 2024