Guida à l'imballaggi in cellulosa

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à l'imballaggi di cellulosa

Sè vo circate di materiale di imballaggio ecologicu, hè probabile chì avete intesu parlà di a cellulosa, cunnisciuta ancu com'è cellophane.

Cellophane hè un materiale chjaru è crinkly chì hè stata dapoi u principiu di u 1900.Ma, puderia sorprenderà d'amparà chì u cellophane, o l'imballaggio di film di cellulosa, hè basatu nantu à a pianta, compostable è un pruduttu veramente "verde".

Imballaggio di film di cellulosa

Chì ghjè l'imballaggio di cellulosa?

Scoperta in u 1833, a cellulosa hè una sustanza situata in i muri di e cellule di e piante.Hè cumpostu di una longa catena di molécule di glucose, facendu un polisaccharide (u termu scientificu per carbuidrati).

Quandu parechji catene di cellulosa di l'idrogenu si uniscenu inseme, formanu in qualcosa chjamata microfibrille, chì sò incredibbilmente inflexibili è duru.A rigidità di sti microfibrilli facenu a cellulosa una molécula eccellente per utilizà in a produzzione bioplastica.

Inoltre, a cellulosa hè u biopolimeru più abbundante in u mondu sanu, è e so particelle anu un impattu ambientale minimu.Ancu s'ellu ci sò parechje forme diffirenti di cellulosa.L'imballaggi alimentari di cellulosa sò generalmente cellophane, un materiale plasticu chjaru, sottile è biodegradable.

Cumu sò fatti i prudutti di imballaggio di film di cellulosa?

U cellophane hè creatu da a cellulosa presa da u cuttuni, u legnu, u canapa, o altre fonti naturali raccolte in modu sustenibile.Accumincia cum'è una polpa bianca dissolvente, chì hè 92%-98% cellulosa.Allora, a polpa di cellulosa cruda passa per i quattru passi seguenti per esse cunvertita in cellophane.

1. A cellulosa hè dissoluta in un alkali (u salinu basicu, ionicu di un chimicu di metallu alkaline) è dopu invechjatu per parechji ghjorni.Stu prucessu di dissoluzione hè chjamatu mercerization.

2. U disulfide di carbone hè appiicatu à a polpa mercerizzata per creà una suluzione chjamata xanthate di cellulosa, o viscosa.

3. Questa suluzione hè aghjuntu à una mistura di sulfate di sodium è dilute sulfuric acid.Questu turna a suluzione torna in cellulosa.

4. Allora, a film di cellulosa passa per trè lavate più.Prima per sguassà u sulfuru, dopu per bleach a film, è infine aghjunghje glicerina per a durabilità.

U risultatu finali hè u celofanu, chì hè utilizatu in l'industria di l'imballaggi alimentari, principalmente per creà sacchetti di celofane biodegradabili o "sacchetti di violoncello".

Chì sò i benefici di i prudutti di cellulosa?

Mentre chì u prucessu di creà imballaggi di cellulosa hè cumplicatu, i benefici sò chjaru.

L'Americani utilizanu 100 miliardi di sacchetti di plastica annu, chì necessitanu 12 miliardi di barili d'oliu ogni annu.Al di là di questu, 100 000 animali marini sò ammazzati via sacchetti di plastica ogni annu.Ci vole più di 20 anni per chì i sacchetti di plastica basati in petroliu si degradanu in l'oceanu.Quandu facenu, creanu micro-plastiche chì penetranu più in a catena alimentaria.

Siccomu a nostra sucetà cresce più cuscente per l'ambiente, cuntinuemu à circà alternative eco-friendly, biodegradabili à i plastichi basati in petroliu.

In più di esse una alternativa plastica, l'imballaggio di film di cellulosa presenta assai benefici ambientali:

Sostenibile è bio-basatu

Perchè u cellophane hè creatu da a cellulosa cugliera da e piante, hè un pruduttu sustinibili provenienti da risorse bio-basate è rinnuvevuli.

Biodegradable

L'imballaggio di film di cellulosa hè biodegradable.I testi anu dimustratu chì l'imballaggio di cellulosa si biodegrada in 28-60 ghjorni se u pruduttu ùn hè micca rivestitu è ​​80-120 ghjorni s'ellu hè ricopertu.Si degrada ancu in l'acqua in 10 ghjorni s'ellu ùn hè micca rivestitu è ​​intornu à un mesi s'ellu hè rivestitu.

Cumpostable

Cellophane hè ancu sicuru per mette in a vostra pila di compost in casa, è ùn hà micca bisognu di una facilità cummerciale per u compostu.

Beneficii di l'imballaggi alimentari:

Low-costu

L'imballaggio di cellulosa hè stata dapoi u 1912, è hè un subproduttu di l'industria di a carta.In cunfrontu cù altre alternative plastiche ecologiche, u celofanu hà un prezzu bassu.

Resistente à l'umidità

I sacchetti di cellophane biodegradabili resistanu à l'umidità è à u vapore d'acqua, facendu una scelta eccellente per vede è almacenà l'alimentariu.

Resistente à l'oliu

Naturalmente resistenu à l'olii è i grassi, cusì i sacchetti di celofanu sò ideali per i prudutti di pane, noci è altri alimenti grassi.

Termosaldabile

Cellophane hè termosaldabile.Cù l'attrezzi ghjusta, pudete rapidamente è facilmente sigillate u calore è prutegge i prudutti alimentari almacenati in sacchetti di celofanu.

Chì ghjè u futuru di l'imballaggi di cellulosa?

U futuru difilm di cellulosal'imballu pare luminoso.Un rapportu Future Market Insights prevede chì l'imballaggi di cellulosa averà una crescita annuale composta di 4.9% trà 2018 è 2028.

Settanta per centu di quella crescita hè prevista in u settore di l'alimentariu è di e bevande.Film è sacchetti di imballaggio in cellophane biodegradabili sò a più alta categuria di crescita prevista.

Guida à l'imballaggi in cellulosa

Cellophane è imballaggi alimentari ùn sò micca solu l'industrii chì a cellulosa hè aduprata.A cellulosa hè stata appruvata da a FDA per l'usu in:

Additivi alimentari

Lacrime artificiali

Filler di droga

Trattamentu di ferite

Cellophane hè vistu più spessu in l'industria di l'alimentu è di e bevande, farmaceutica, cura persunale, cura di a casa è settori di vendita.

I prudutti di imballaggi di cellulosa sò adattati per a mo attività?

Se attualmente usate sacchetti di plastica per caramelle, noci, pani, ecc., i sacchetti di imballaggio di celofanu sò una alternativa perfetta.Fatti da una resina chjamata NatureFlex™ fatta da cellulosa derivata da a polpa di lignu, i nostri sacchetti sò forti, cristalli è compostabili certificati.

Offriamu dui stili di sacchetti di cellophane biodegradabili in una varietà di dimensioni:

Sacchetti piatti di cellophane
Sacchetti di cellophane à gusset

Offriamu ancu un sigillante à manu, cusì pudete sigillà rapidamente i vostri sacchetti di celofanu.

À Good Start Packaging, simu impegnati à furnisce sacchetti di celofanu d'alta qualità, ecològichi è imballaggi compostabili.Sè site interessatu à amparà di più nantu à i nostri imballaggi di film di cellulosa o qualsiasi di i nostri altri prudutti, per piacè cuntattateci oghje

PS Assicuratevi di cumprà i vostri sacchetti di violoncello da fornitori reputati cum'è Good Start Packaging.Parechje imprese vendenu sacchetti di violoncelli "verdi" fatti di plastica di polipropilene.

Get free sample by williamchan@yitolibrary.com.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

I prudutti cunnessi


Tempu di Post: 28-May-2022