Guida à PLA - Acidu Polilatticu

Cosa hè PLA?Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè

Avete cercatu una alternativa à i plastichi è l'imballaggi basati in petroliu?U mercatu d'oghje si move sempre più versu prudutti biodegradabili è eco-friendly fatti da risorse rinnuvevuli.

Film PLAI prudutti sò diventati rapidamente una di l'opzioni biodegradabili è ecologiche più populari in u mercatu.Un studiu di u 2017 hà truvatu chì rimpiazzà i plastichi basati in petroliu cù plastichi bio-basati puderia riduce l'emissioni di gasi di serra industriale di 25%.

8

Cosa hè PLA?

PLA, o l'acidu polilatticu, hè pruduttu da qualsiasi zuccaru fermentabile.A maiò parte di PLA hè fatta da u granu perchè u granu hè unu di i zuccheri più economici è dispunibili in u mondu.Tuttavia, a canna di zuccaru, a radica di tapioca, a cassava è a polpa di zuccaru sò altre opzioni.

Cum'è a maiò parte di e cose ligati à a chimica, u prucessu di creà PLA da u granu hè abbastanza cumplicatu.Tuttavia, pò esse spiegatu in uni pochi di passi diretti.

Cumu sò fatti i prudutti PLA?

I passi basi per creà l'acidu polilatticu da u granu sò i seguenti:

1. U primu amidu di granu deve esse cunvertitu in zuccaru per mezu di un prucessu meccanicu chjamatu fresatura bagnata.A molitura bagnata separa l'amidu da i kernels.L'acidu o l'enzimi sò aghjuntu una volta questi cumpunenti sò separati.Allora, sò cale per cunvertisce l'amidu in destrosa (aka zuccaru).

2. In seguitu, a dextrose hè fermentata.Unu di i metudi di fermentazione più cumuni implica l'aghjunghje bacteria Lactobacillus à a destrosa.Questu, à u turnu, crea l'acidu latticu.

3. L'acidu latticu hè tandu cunvertitu in lactide, un dimeru di forma anellu di l'acidu latticu.Queste molécule di lattidi si uniscenu inseme per creà polimeri.

4. U risultatu di a polimerizazione hè picculi pezzi di plastica di l'acidu polilatticu di materia prima chì ponu esse cunvertiti in una varietà di prudutti di plastica PLA.

c

Chì sò i benefici di i prudutti PLA?

U PLA necessita 65% di menu energia per pruduce cà i plastichi tradiziunali basati in petroliu.Emette ancu 68% menu di gasi di serra.È ùn hè micca tuttu:

I benefici ambientali:

Cumparabile à i plastichi PET - Più di 95% di i plastichi di u mondu sò creati da u gasu naturale o da u petroliu crudu.I plastichi basati in carburanti fossili ùn sò micca solu periculosi;sò ancu una risorsa finita.I prudutti PLA presentanu un sustitutu funziunale, rinnuvevule è cumparabile.

Basatu bio- I materiali di un pruduttu bio-basatu sò derivati ​​​​da l'agricultura o piante rinnuvevuli.Perchè tutti i prudutti PLA venenu da amidi di zuccaru, l'acidu polilatticu hè cunsideratu bio-basatu.

Biodegradable- I prudutti PLA ghjunghjenu à i standard internaziunali per a biodegradazione, degradandu naturalmente piuttostu chè accumulendu in discariche.Hè bisognu di certe cundizioni per degradà rapidamente.In un stabilimentu di compostu industriale, pò scumpressà in 45-90 ghjorni.

Ùn emette micca fumi tossichi - A cuntrariu di l'altri plastichi, i bioplastici ùn emettenu micca fumi tossichi quandu sò incinerati.

Termoplastica- PLA hè un termoplasticu, cusì hè moldable è malleable quandu riscaldatu à a so temperatura di fusione.Pò esse solidificatu è stampatu per iniezione in diverse forme chì facenu una fantastica opzione per l'imballaggio di l'alimentariu è a stampa 3D.

Appruvatu da u cuntattu di l'alimentariu- L'acidu polilatticu hè appruvatu cum'è polimeru generalmente ricunnisciutu com'è sicuru (GRAS) è hè sicuru per u cuntattu cù l'alimentariu.

Beneficii di l'imballaggi alimentari:

Ùn anu micca a listessa cumpusizioni chimica dannosa cum'è i prudutti di petroleum

Forte quant'è parechji plastichi cunvinziunali

Sicuru per u congelatore

I tazzi ponu manighjà temperature sin'à 110 °F (l'utensili PLA ponu trattà a temperatura finu à 200 °F)

Non tossicu, neutru di carbonu, è 100% rinnuvevule

In u passatu, quandu l'operatori di i servizii di l'alimentariu vulianu passà à l'imballaggi ecologichi, anu pussutu solu truvà prudutti caru è subpar.Ma PLA hè funziunale, costu-efficace è sustinibili.Passà à questi prudutti hè un passu significativu versu a riduzione di l'impronta di carbone di a vostra attività alimentaria.

In più di l'imballaggi alimentari, chì sò altri usi per PLA?

Quandu fù pruduciutu prima, PLA costa circa $ 200 per fà una libbra.Grazie à l'innuvazioni in i prucessi di fabricazione, custa menu di $ 1 per libbra per fabricà oghje.Perchè ùn hè più costu-proibitivu, l'acidu polilatticu hà u putenziale di adopzione massiva.

L'usi più cumuni includenu:

Filamentu di materiale di stampa 3D

Imballaggi alimentari

Imballaggio di vestiti

Imballaggio

In tutte queste applicazioni, l'alternattivi PLA presentanu vantaghji evidenti nantu à i materiali tradiziunali.

Per esempiu, in stampanti 3D, i filamenti PLA sò una di e scelte più populari.Hanu un puntu di fusione più bassu cà l'altri opzioni di filamenti, facenu più faciuli è più sicuri d'utilizà.U filamentu PLA di stampa 3D emette lactide, chì hè cunsideratu un fumu non tossicu.Dunque, à u cuntrariu di l'alternative di filamenti, stampa senza emette alcuna tossine dannosa.

Presenta ancu qualchi vantaghji chjaru in u campu medico.Hè favuritu per via di a so biocompatibilità è a degradazione sicura chì i prudutti PLA si degradanu in l'acidu latticu.I nostri corpi naturalmente pruduce l'acidu latticu, cusì hè un compostu cumpatibile.Per quessa, u PLA hè spessu usatu in sistemi di consegna di droghe, implanti medichi è ingegneria di tissuti.

In u mondu di fibre è tessili, i difensori miranu à rimpiazzà i poliesteri non rinnuvevuli cù a fibra PLA.Tessuti è tessili fatti cù fibra PLA sò ligeri, traspiranti è riciclabili.

PLA hè largamente utilizatu in l'industria di l'imballaggio.Cumpagnia maiò cum'è Walmart, Newman's Own Organics è Wild Oats anu cuminciatu à aduprà imballaggi compostabili per ragioni ambientali.

Guida à u PLA

I prudutti di imballaggio PLA sò adattati per a mo attività?

Se e vostre imprese usanu attualmente qualsiasi di l'articuli seguenti è site appassiunatu di a sustenibilità è di riduce l'impronta di carbonu di a vostra attività, allora l'imballaggio PLA hè una opzione eccellente:

Cups (cups friddi)

Containers Deli

Imballaggio blister

Contenituri alimentari

Paglia

Sacchetti di caffè

Per sapè di più nantu à i prudutti PLA convenienti è ecologichi di YITO Packaging, cuntattate!

Get free sample by williamchan@yitolibrary.com.

 

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

I prudutti cunnessi


Tempu di Post: 28-May-2022