Cumu fà un imballaggio compostable

Imballaggiohè una grande parte di a nostra vita di ogni ghjornu.Questu spiega a necessità di impiegà modi più sani per impediscenu di accumulà è custituiscenu a contaminazione.L'imballaggio ecologicu ùn solu cumpleta l'obbligazione ambientale di i clienti, ma aumenta l'imaghjini di a marca, a vendita.

Cum'è una cumpagnia, una di e vostre rispunsabilità hè di truvà l'imballu adattatu per u trasportu di i vostri prudutti.Per truvà l'imballu ghjustu, avete bisognu di cunsiderà u costu, i materiali, a dimensione è più.Una di l'ultime tendenze hè di optà per l'usu di materiali di imballaggio eco-friendly cum'è e soluzioni sostenibili è i prudutti ecologichi chì offremu in Yito Pack.

Cumu hè fattu un imballaggio biodegradable?

L'imballaggio biodegradable hèfatta da materiali vegetali, cum'è u granu o l'amido di granu- qualcosa chì Puma face digià.Per chì l'imballaggio si biodegrade, a temperatura deve ghjunghje à 50 gradi Celsius è esse esposta à a luce UV.Sti cundizioni ùn sò micca sempre facilmente truvati in lochi altru ch'è i discaricamenti.

Da chì hè fattu un imballaggio compostable?

L'imballaggi compostabili ponu esse derivati ​​da fossili o derivatiarburi, canna di zuccaru, granu è altre risorse rinnuvevuli(Robertson è Sand 2018).L'impattu ambientale è e proprietà di materiale di l'imballaggio compostable varienu cù a so fonte.

Quantu tempu ci vole à l'imballaggi compostabili per rompe?

In generale, se una piastra compostable hè posta in un stabilimentu di compostu cummerciale, ci volemenu di 180 ghjorniper decompone completamente.In ogni casu, pò piglià da 45 à 60 ghjorni, secondu a marca è u stilu unicu di u pianu compostable.


Tempu di Postu: Aug-18-2022