Sacchetti di imballaggio in cellophane biodegradabili senza plastica Eco Friendly

Cosa sò i sacchetti di cellophane biodegradabili?

I sacchetti di cellophane sò alternative viabili à u temutu saccu di plastica.Più di 500 miliardi di sacchetti di plastica sò usati in u mondu ogni annu, soprattuttu una volta solu, è dopu scartati in discarica o lettiera.

I sacchetti di cellophane biodegradabili Fatti da cellophane chjaru, 100% compostable, un pruduttu di cellulosa derivati ​​​​da fibre di legnu pigliate solu da boschi sustinibili. Questa hè a più larga gamma di sacchetti di cellophane compostabili fatti da bioplastica derivata da cellulosa di legnu certificata FSC.,sti sacchetti. sò un modu accessibile è faciule per esse sustinibili l'affari è sustene e pratiche biologiche regenerative.

Questi sacchetti di violoncello compostabili eco-friendly sò fatti di biofilm compostable certificatu per riduce l'impattu nantu à u nostru pianeta è mantene i vostri prudutti freschi!I sacchetti di Cellophane Biodegradabili sò senza statichi è ponu esse termosigillati.I nostri sacchetti di cellophane biodegradabili trasparenti ùn si biodegradanu nè mostranu alcuna perdita di proprietà meccaniche nantu à u scaffale.A biodegradazione serà iniziata solu in un terrenu, compost, o ambiente d'acqua residuale induve i microorganismi sò prisenti.

QUÈ hè L'APPLICAZIONE DI CELLOPHANE BIODEGRADABLE??

Ideale per l'alimentariu cum'è pani, noci, caramelle, microgreens, granola è più.Hè ancu populari per l'articuli di vendita cum'è saponi è articuli o sacchetti di rigalu, favori di festa è cesti di rigalu.Questi sacchetti di "cello" sò ancu bè per l'alimenti grassi o oleosi, cum'è i pani.BORSEpop-corn gourmetspezieserviziu di alimentazione prudutti di panepastanoci è sementicaramelle artigianalevestiturigalibiscotti, panini,I casgi,è più.

1-11

Chì ci hè l'AVANTAGE DI BORSE DI CELLOPHANE ?

  1. Cristallina
  2. Termosaldabile
  3. Riciclabile 、 Eccellenti proprietà di barriera contr'à l'ossigenu, l'umidità, l'odori è l'aromi ambientali, l'oliu è u grassu.
  4. Refrigerable è freezable.
  5. Dimensioni è spessori persunalizati dispunibili.

Perchè sòCELLOFANI BORSEBIODEGRADABLE?

A biodegradabilità hè una pruprietà di certi materiali per scumpressà in cundizioni ambientali specifiche. A film di cellulosa, chì custituiscenu sacchetti di cellophane, hè fatta da a cellulosa disgregata da i microorganismi in e cumunità microbiche cum'è pile di compost è discarica. I sacchetti di cellulosa sò cunvertiti in humus.L'humus hè un materiale urganicu marronu furmatu da a rottura di residui vegetali è animali in a terra.

I sacchetti di cellophane perdenu a so forza è a rigidità durante a descomposizione finu à ch'elli si rompanu cumplettamente in frammenti minusculi o granuli.I microorganismi ponu facilmente digerisce queste particelle.

CUMU SUCCA A DEGRADAZIONE DI BORSE DI CELLOFANI ?

Cellophane o cellulosa hè un polimeru custituitu di catene longu di molécule di glucose ligate inseme.I microrganismi in u tarritoriu scumpressanu queste catene cum'è si alimentanu di cellulosa, aduprendu com'è a so fonte d'alimentariu.

Quandu a cellulosa hè cunvertita in zuccheri simplici, a so struttura cumencia à sfondà. À a fine, solu molécule di zuccaru restanu.Queste molécule diventanu assorbabili in a terra.In alternativa, i microorganismi ponu alimentà nantu à elli cum'è alimentu.

In poche parole, a cellulosa si decompone in molécule di zuccaru chì sò facilmente assorbabili è digeribili da i microorganismi in a terra.

CUMU A DECOMPUSIZIONE DI BAGNI DI CELLOFANO AFFECTA L'AMBIENTE ?

U prucessu di descomposizione aerobica genera diossidu di carbonu, chì hè riciclabile è ùn resta micca cum'è materiale di scartu.

 

COME DISPOSI E SACCHETTI DI CELLOFANO ?

I sacchetti di Cellophane sò 100% biodegradabili è ùn cuntenenu micca sustanzi chimichi tossichi o dannosi.

Allora, pudete sguassate in a basura, in u locu di compostu di casa, o in i centri di riciclamentu lucali chì accettanu sacchetti di bioplastic dispunibuli.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

I prudutti cunnessi


Tempu di Postu: Aug-26-2022