A partire da u 1 di lugliu, l'imprese di spedizione espressa di Guangzhou cesseranu di utilizà prudutti di plastica dispunibuli cum'è sacchetti di plastica non degradabili.

Vendita à l'ingrossu di sacchetti di mailing biodegradabili compostabili Produttore è Fornitore |YITO (goodao.net)

 

https://www.yitopack.com/compostable-biodegradable-mailers-mailing-bags-product/

A partire da u 1 di lugliu, l'imprese di spedizione espressa di Guangzhou cesseranu di utilizà prudutti di plastica dispunibuli cum'è sacchetti di plastica non degradabili.

 

In maghju 2023, i "Regolamenti di spedizione express di Guangzhou" (in seguitu chjamati "Regolamenti") sò stati ufficialmente appruvati da u Cumitatu Permanente di u Cungressu Populare Provinciale di Guangdong è sò entrati in vigore l'1 di lugliu di u 2023. Questu hè u primu regulamentu lucale. per l'industria di spedizione espressa in una capitale provinciale in Cina.I Regolamenti stipulanu chì l'imprese di spedizione espressa duveranu aduprà materiali d'imballaggio riciclabili, facilmente riciclabili è biodegradabili, è cessanu di utilizà prudutti di plastica dispunibuli cum'è sacchetti di plastica non degradabili in cunfurmità cù i regolamenti pertinenti.

 

I Regolamenti anu un totale di ottu capituli è articuli 51, chì regulanu in modu cumpletu è prumove u sviluppu sanu di l'industria di spedizione espressa, entità cummerciale è servizii espressi, sicurezza espressa, spedizione express digitale è sviluppu verde, è a prutezzione di i diritti è l'interessi. di l'impiegati.À mezu à elli:

 

Articulu 33: L'imprese di spedizione espressa utilizanu materiali di imballaggio riciclabili, facilmente riciclabili è degradabili, cessanu di utilizà prudutti di plastica dispunibuli cum'è sacchetti di plastica non degradabili in cunfurmità cù i regolamenti pertinenti, è signalanu l'usu è u riciclamentu di prudutti di plastica dispunibuli cum'è sacchetti di plastica à u dipartimentu di gestione postale.L'imprese di e-commerce, l'imprese di produzzione di merci, è l'imprese di spedizione espressa devenu rinfurzà a cullaburazione upstream è downstream, aduprà imballaggi di produttu chì risponde à i bisogni di spedizione espressa, riduce l'imballaggio secundariu di merchenzie, è prumove l'integrazione di merchenzie è imballaggi express.

 

Articulu 49: Se una impresa di corriere viola e disposizioni di l'articulu 33, Paragrafu 1 di stu Regolamentu è ùn smette micca di aduprà prudutti di plastica dispunibile, cum'è sacchetti di plastica non degradabili, in cunfurmità cù i regolamenti pertinenti, o ùn manca micca di signalà l'usu è u riciclamentu di plastica dispunibile. i prudutti cum'è i sacchetti di plastica à u dipartimentu di gestione postale, u dipartimentu di gestione postale impone penalità in cunfurmità cù a Legge di a Republica Populare Chine nantu à a Prevenzione è u Controlu di a contaminazione di i rifiuti solidi in l'ambiente.

Feel free to discuss with William : williamchan@yitolibrary.com

Ingrossu 100% compostabili è biodegradabili PLA + PBAT sacchetti di basura |YITO Fabbricante è Fornitore |YITO (goodao.net)


Tempu di Postu: Oct-09-2023