Chì sò u plastica unicu è chì u plastica deve esse pruibita?Imballaggi compostabili o riciclati ?

 

Chì sò i plastichi à usu unicu è duveranu esse pruibiti?

 

In u ghjugnu 2021, a Cummissione hà publicatu linee guida nantu à i prudutti SUP per assicurà chì i requisiti di a direttiva sò applicati in modu correttu è uniforme in tutta l'UE.E linee guida clarificanu i termini principali utilizati in a direttiva è furnisce esempi di prudutti SUP chì entranu o fora di u so scopu.

 

https://www.yitopack.com/compostable-products/

A principiu di ghjennaghju di u 2020, a Cina s'hè unitu à u muvimentu crescente di più di 120 paesi chì si impegnanu à pruibisce i plastichi unicu.U paese di 1,4 miliardi di citadini hè u primu pruduttore di rifiuti plastichi in u mondu.Hè superatu 60 milioni di tunnellate (54,4 milioni di tunnellate metriche) in 2010 basatu annantu à un rapportu di settembre 2018 intitulatu "Plastic Pollution".

Ma a Cina hà annunziatu chì prughjetta di pruibisce a pruduzzione è a vendita di sacchetti non degradabili à a fine di u 2020 in e cità maiò (è in ogni locu da u 2022), è ancu di paglie unicu à a fine di u 2020. I mercati chì vendenu prudutti anu da esse finu à u 2025. seguite l'esempiu.

A spinta per pruibisce u plasticu hà pigliatu u centru in u 2018 cù promozioni massive cum'è a premiata campagna #StopSucking, chì hà prisentatu stelle cum'è u quarterback di a NFL Tom Brady è a so moglia Gisele Bündchen è l'attore di Hollywood Adrian Grenier chì si impegnanu à rinunzià i cannucce di plastica unicu.Avà i paesi è l'imprese dicenu micca à i plastichi per decine, è i cunsumatori seguitanu cun elli.

Siccomu u muvimentu di a pruibizione di plastica tocca tappe maiò - cum'è l'ultimu annunziu di a Cina - avemu decisu di definisce e buttigli, i sacchetti è i cannucce chì causanu sta agitazione globale.

 

Cuntenuti

Chì ghjè u plasticu unicu usu?

A plastica puderia sopravvive à tutti
Ùn pudemu micca riutilizà u plasticu unicu usu ?
Chì ghjè u plasticu unicu usu?
Fidele à u so nome, un plasticu unicu hè u plasticu dispunibile chì hè pensatu per esse usatu una volta, poi sbulicatu o riciclatu.Questu include tuttu, da i buttigli di plastica per bevi d'acqua è prudutti di sacchetti à rasoi di plastica dispunibuli è nastri di plastica - veramente qualsiasi articulu di plastica chì aduprate è immediatamente scartate.Mentre chì questi articuli ponu esse riciclabili, Megean Weldon di u blog è a buttrega di prevenzione di rifiuti Zero Waste Nerd dice chì ùn hè micca a norma.

"In realtà, assai pochi articuli di plastica ponu esse trasfurmati in novi materiali è prudutti", dice in un email."A cuntrariu di u vetru è l'aluminiu, u plasticu ùn hè micca trasfurmatu in u stessu articulu chì era quandu era cullatu da un centru di riciclamentu.A qualità di plastica hè degradata, cusì eventualmente, è inevitabbilmente, quellu plastica finisce sempre in una discarica ".

Pigliate una buttiglia d'acqua plastica.A maiò parte di i buttigli dicenu chì ponu esse riciclati - è basatu solu nantu à a so cumpusizioni di polietilene tereftalate (PET) facilmente riciclabile, puderianu esse.Ma quasi sette da 10 buttigli finiscinu in discariche o sbattuti cum'è littera.Stu prublema hà aumentatu quandu a Cina hà decisu di piantà d'accettà è di riciclà u plasticu in 2018. Per e municipalità, chì significava chì u riciclamentu hè diventatu significativamente più prezzu, secondu l'Atlanticu, tanti municipalità sò oghji solu optendu per l'abitudine di u bilanciu nantu à u riciclamentu.

Accoppia stu approcciu di prima di discarica cù u cunsumu di plastica sempre crescente in u mondu - l'omu pruduce quasi 20.000 buttigli di plastica per seconda, secondu u Guardian è i rifiuti americani sò cresciuti da 4,5 per centu da 2010 à 2015 - ùn hè micca maravigghiusu chì u mondu hè sopra à i rifiuti di plastica. .

plastica unicu usu
I plastichi d'usu unicu includenu assai cose chì pudete micca cunsiderà, cum'è cuttuni, rasoi è ancu profilattici.
SERGI ESCRIBANO/GETTY IMAGES
A plastica puderia sopravvive à tutti

Pensate chì a pruibizione di tuttu stu plastica hè eccessiva?Ci sò ragiuni assai solidi per quessa hè sensu.Prima, u plasticu in i discaricamenti ùn hè micca solu.Sicondu Weldon, un saccu di plastica dura da 10 à 20 anni per degradà, mentre chì una buttiglia di plastica dura quasi 500 anni.È, ancu quandu hè "andatu", i so resti restanu.

"A plastica ùn si rompe mai nè si ne và;si rompe solu in pezzi sempre più chjuchi finu à ch'elli sò cusì microscòpichi chì ponu esse truvati in a nostra aria è a nostra acqua potabile ", Kathryn Kellogg, autore è fundatore di u situ web di riduzzione di rifiuti Going Zero Waste, dice via email.

Certi supermercati anu cambiatu à sacchetti di plastica biodegradabili cum'è un modu per scuntrà i cunsumatori in u mezu, ma a ricerca mostra chì questu hè pocu una suluzione savvy.Un studiu di circadori di l'Università di Plymouth in Inghilterra analizò 80 sacchetti di plastica d'alimentazione unicu in plastica biodegradabile in u corsu di trè anni.U so scopu?Determinate quantu "biodegradabili" eranu veramente sti sacchetti.I so risultati sò stati publicati in a rivista Environmental Science & Technology.

A terra è l'acqua di mare ùn anu purtatu à a degradazione di u saccu.Invece, trè di i quattru tippi di sacchetti biodegradabili eranu sempre abbastanza robusti per mantene finu à 5 liri (2,2 kilogrammi) di alimentari (cum'è i sacchetti non biodegradabili).Quelli chì sò esposti à u sole si sò rotti - ma ùn hè micca necessariamente pusitivu ancu.I picculi particelle da a degradazione ponu sparghje rapidamente in l'ambiente - pensate à l'aria, l'oceanu o u ventre di l'animali affamati chì sbaglianu i frammenti di plastica per l'alimentariu.

 

Ùn pudemu micca riutilizà u plasticu unicu usu ?
Un altru mutivu chì parechji paesi pruibiscenu i plastichi unicu hè perchè ùn deve micca esse riutilizzati, malgradu i nostri migliori intenzioni.Siccomu parechji cumuni rinuncianu à u riciclamentu, hè tentativu di piglià a materia in e vostre mani riutilicendu (è dunque "riciclendu") buttigli è cuntenituri di plastica.Di sicuru, questu pò travaglià per i sacchetti, ma l'esperti dicenu di piglià prudenza quandu si tratta di buttigli di plastica o cuntenituri alimentari.Un studiu in Perspettivi di Salute Ambientale hà dimustratu chì tutti i plastichi utilizati in i cuntenituri alimentari è i buttigli di plastica puderanu liberà sustanzi chimichi dannosi se usati ripetutamente.(Questu include quelli chì dicenu chì sò liberi di bisphenol A [BPA] - un chimicu cuntruversu chì hè stata ligata à disrupzioni hormonali).

Mentre i circadori anu sempre analizà a sicurità di a riutilizazione ripetuta di plastica, l'esperti ricumandenu u vetru o u metallu per evità sustanzi chimichi potenzialmente dannosi.È secondu Weldon, hè ora di aduttà una mentalità di reutilizazione - sia sacchetti di prudutti di cuttuni, paglia d'acciaio inossidabile o un pienu zero-rifiu.

"U peghju di qualsiasi articulu unicu hè chì svalutemu qualcosa finu à u puntu chì avemu l'intenzione di scaccià," ella dice."A cultura di cunvenzione hà nurmalizatu stu cumpurtamentu distruttivu è in u risultatu, producemu milioni di tunnellate ogni annu.Se cambiamu a nostra mente nantu à ciò chì cunsumemu, seremu più cuscenti di u plasticu unicu chì usemu è cumu pudemu evità.

Imballaggi compostabili o riciclati ?

P.S. contents mostly from Stephanie Vermillion , If there is any offensive feel free to contact with William : williamchan@yitolibrary.com

Produttori di prudutti compostabili - Fabbrica di prudutti compostabili in Cina è Fornitori (goodao.net)


Tempu di Postu: Oct-10-2023