Chì sò i benefici di l'imballaggi ecologichi

Imballaggiohè una grande parte di a nostra vita di ogni ghjornu.Questu spiega a necessità di impiegà modi più sani per impediscenu di accumulà è custituiscenu a contaminazione.L'imballaggio ecologicu ùn solu cumpleta l'obbligazione ambientale di i clienti, ma aumenta l'imaghjini di a marca, a vendita.

Cum'è una cumpagnia, una di e vostre rispunsabilità hè di truvà l'imballu adattatu per u trasportu di i vostri prudutti.Per truvà l'imballu ghjustu, avete bisognu di cunsiderà u costu, i materiali, a dimensione è più.Una di l'ultime tendenze hè di optà per l'usu di materiali di imballaggio eco-friendly cum'è e soluzioni sostenibili è i prudutti ecologichi chì offremu in Yito Pack.

Cos'è un imballaggio eco-friendly?

Pudete ancu riferite à ecunomica cum'è imballaggi sustinibili o verdi.Utiliza tecniche di fabricazione per riduce l'usu di l'energia è minimizzà l'effettu dannosu à l'ambiente.Hè qualsiasi imballaggio sicuru per e persone è l'ambiente, faciule da riciclà, è fattu da elementi riciclati.

Chì sò e regule di Packaging Eco-Friendly?

1. I risorse devenu esse sani è sicuri per e persone è e cumunità durante tuttu u so ciclu di vita.

2. Si deve esse acquistatu, fabricatu, trasportatu è riciclatu cù l'energia rinnuvevuli.

3. Incontra i criteri di u mercatu per u costu è u rendiment

4. Fabbricatu cù e migliori pratiche è tecnulugia di produzzione igienica

5. Optimizes l'usu di materiali riciclati o rinnuvevuli

6. Hè cuncepitu per ottimisimu energia è materiali.

7. Cumprendi materiali chì ùn sò micca tossichi in tuttu u so ciclu di vita

8. Efficacemente utilizatu è ricuperatu in ciculi industriali è / biologichi di ciclu chjusu

Chì ghjè u benefiziu di l'imballaggi ecologichi?

1. REDUCES A VOSTRA IMPRONTA DI CARBONE

L'imballaggio ecologicu hè megliu per l'ambiente postu chì hè fattu di materiale di rifiutu riciclatu chì riduce u cunsumu di risorse. rispunsabilità corporativa.

2. REDUCING COSTS SHIPPING

A riduzzione di i vostri costi di spedizione riduce a quantità di materie prime chì sò aduprate per imballà i prudutti è menu materiali di imballaggio porta à menu sforzu chì si spende.

3. NO PLASTICS nocivi

L'imballaggio tradiziunale hè pruduttu da materiali sintetici è chimichi carichi chì facenu dannusu per i cunsumatori è i pruduttori.A maiò parte di l'imballaggi biodegradabili sò micca tossichi è fatti da materiali senza allergie.

4. MPROVES A VOSTRA IMAGE DI MARCA

i clienti piglianu in contu quandu cumprà un pruduttu hè a sustenibilità.Un studiu recente hà scupertu chì u 78% di i clienti trà l'età di 18-72 anu sentitu più pusitivu annantu à un pruduttu chì u so imballaggio era custituitu di articuli riciclati.

5. EXPANDS A VOSTRA BASE DI CLIENTI

A dumanda di imballaggi ecologichi hè in continua crescita.À u turnu, presenta una opportunità per e marche di spinghje si stessi in avanti. Cume a cuscenza per l'imballaggi sustinibili aumenta trà i clienti, facenu cambiamenti evidenti versu l'imballaggi verdi.Per quessa, aumenta a vostra chance per attruverà più clienti è assicurà una larga basa di clienti.


Tempu di Postu: Aug-10-2022