Chì sò l'opzioni attuali di stoviglie biodegradabili?Chì ghjè a diffarenza ?Inventariu di stoviglie degradabili dispunibuli populari nantu à u mercatu

Posate Biodegradabili - HuiZhou YITO Packaging Co., Ltd. (goodao.net)

Chì sò l'opzioni attuali di stoviglie biodegradabili?Chì ghjè a diffarenza ?Inventariu di stoviglie degradabili dispunibuli populari nantu à u mercatu

 https://www.yitopack.com/biodegradable-cuttlery/

In u cuntestu di prumove a prutezzione di l'ambiente, più è più imprese rimpiazzanu gradualmente i lunch boxes ordinali dispunibuli cù stoviglie degradabili per riduce a contaminazione ambientale.Ci hè ancu più è più tippi di lunch boxes amichevuli di l'ambiente è degradabili chì appariscenu in u mercatu.

 

Allora chì hè una lunch box biodegradable?Chì sò i cumpunenti principali di una lunch box degradable?Chì ci hè a diffarenza trà lunch boxes degradabili fatti di diversi materiali?

 

U tavulinu biodegradable si riferisce à a tavola chì pò esse sottumessi à reazzione biochimica sottu l'azzione di i microorganismi (batteri, muffa, alga) è enzimi in l'ambienti naturali, chì causanu muffa esterna à cambiamenti di qualità interna, finamente furmendu diossidu di carbonu è acqua.

 

Ci hè dui tipi di materiali utilizati per a tavola degradable: unu hè fattu di materiali naturali, cum'è prudutti di carta, paglia, amidu, etc., chì ponu esse completamente degradati, cunnisciuti ancu com'è prudutti di l'ambiente;Un altru tipu hè fattu di plastica cum'è u cumpunente principalu, aghjunghjendu sustanzi cum'è amidu è fotosensibilizatori, chì ponu esse degradati parzialmente.

 

Oghje, fighjemu un'occhiata à a tavola degradable dispunibile in u mercatu.

 

Stoviglie a base di amido di mais

 

A tavula basata in amido di granu hè una scatula alimentaria biodegradable cumuna in u mercatu attuale.A fonti principale di amidu hè u granu, per quessa hè qualchì volta chjamatu amidu di granu.Tuttavia, stu tipu di scatula alimentaria hè in realtà una mistura di amidu è plastica tradiziunale PP basata in petroliu, chì hè chjamata bio-basata à l'esteru.

 

A tavola basata in l'amido di granu face chì e proprietà fisiche di u materiale sanu à colapsà per via di a biodegradazione di l'amidu, ma u PP basatu di petroliu dopu u colapsu hè sempre micca degradabile.U tassu di degradazione pò ghjunghje à u 40% -80% basatu nantu à a cumpusizioni di u lunch box, cusì pò esse cunsideratu solu un lunch box degradable, micca cumplettamente degradable.

 

Per quessa, a tavula basata in amidu di granu pò rimpiazzà solu parzialmente i prudutti di plastica è hè attualmente una alternativa cuntruversa à a tavola di plastica in u mercatu.

 

Stoviglie stampate in polpa (stoviglie stampate in fibra vegetale)

 

In termini di materie prime, i lunch boxes dispunibuli stampati in polpa utilizanu fibre vegetali cum'è a paglia di granu è u bagasse di canna di zuccheru cum'è materie prime, senza aghjunghje materiali PP.Sò furmati da u prucessu di pressa bagnata di muffa di polpa, è additivi di qualità alimentaria cum'è a prova di l'acqua è di l'oliu sò aghjuntu à a polpa per ottene l'effettu di mantene l'alimenti friddi è caldi.

I lunch boxes degradabili in fibra vegetale sò ancu unu di i tipi più attivi di lunch boxes in u mercatu attuale.Pigliendu a pruvincia di Hainan, chì era u primu à pruibisce a tavola plastica, per esempiu, a pruvincia di Hainan hà pruibitu cumplettamente l'usu, a circulazione, a vendita è u almacenamentu di a tavola plastica.A tavola stampata in polpa diventa indubbiamente un sustitutu di plastica ideale.

 

Bagasse Sugarcane pulp lunch boxes dispunibuli appartenenu à u tipu cumplettamente degradable, chì pò esse cumplettamente degradate in materia urganica in 90 ghjorni in cundizioni di cumposti industriali o domestici, vultendu à a natura.Sò materiali veramente biodegradabili è anu certi vantaghji nantu à a strada di a pruibizione plastica.

 

Tavola degradabile in PLA

 

I lunch boxes degradabili in PLA sò generalmente riferiti à i prudutti chì combinanu film compositi PLA cù prudutti stampati in pasta in u prucessu di modellazione di pasta, à dì i prudutti PLA.

 

A film compositu PLA hè pruduciutu è trasfurmatu da l'acidu polilatticu cum'è materia prima, chì pò esse riscaldatu è cumpostu nantu à i prudutti di pasta è di carta.Hè una film completamente biodegradable.

L'acidu polilatticu (PLA) hè un novu tipu di materiale biodegradabile fattu da amidu derivati ​​​​da risorse vegetali rinnuvevuli.A materia prima di amido hè ottenuta per via di a saccharificazione per ottene glucose, chì hè dopu fermentatu cù certi ceppi per pruduce l'acidu latticu d'alta purezza.Allora, un certu acidu polilatticu di pesu molekulari hè sintetizatu per metudi di sintesi chimica.

 

Cumminendu u prucessu di laminazione cù prudutti stampati di polpa, l'usu di l'agenti impermeable è di l'oliu repellent pò esse salvatu, chì ponu sigillà i pori di i prudutti stampati di polpa.In l'usu attuale, a tavola riduce a transpirabilità di u pruduttu, risultatu in un rendimentu d'insulazione più altu è un tempu d'insulazione più longu.

Disscuss more with William : williamchan@yitolibrary.com

Posate Biodegradabili - HuiZhou YITO Packaging Co., Ltd. (goodao.net)


Tempu di Postu: Oct-05-2023