Cosa hè un imballaggio compostable

L'imballaggio di l'alimentu compostable hè fattu, sguassatu è sguassatu in una manera chì hè più gentile per l'ambiente chè u plastica.Hè fattu di materiali vegetali, riciclati è pò vultà à a terra rapidamente è in modu sicuru cum'è terra quandu si sguassate in e cundizioni ambientali ghjusti.

Chì ci hè a diffarenza trà imballaggi biodegradabili è compostabili ?

L'imballaggio compostable hè utilizatu per descriverà un pruduttu chì pò disintegrate in elementi naturali non tossici.Face ancu cusì à un ritmu coherente cù materiali organici simili.I prudutti compostabili necessitanu microorganismi, umidità è calore per pruduce un pruduttu compostu finitu (CO2, acqua, composti inorganici è biomassa).

Cumpostable si riferisce à a capacità di un materiale per decompone naturalmente torna in a terra, idealmente senza lascià alcun residuu tossicu.I materiali di imballaggio compostabili sò generalmente fatti di materiali vegetali (cum'è u granu, a canna di zuccheru o u bambù) è / o bio-poly mailers.

Cosa hè megliu biodegradable o compostable?

Ancu s'è i materiali biodegradabili tornanu à a natura è ponu sparisce cumplettamente, qualchì volta lascianu u residu di metalli, invece, i materiali compostable creanu qualcosa chjamatu humus chì hè pienu di nutrienti è grande per e piante.In riassuntu, i prudutti compostabili sò biodegradabili, ma cù un benefiziu aghjuntu.

Hè cumpostable u listessu cum'è riciclabile?

Mentre chì un pruduttu compostable è riciclabile offrenu un modu per ottimisà e risorse di a terra, ci sò parechje differenzi.Un materiale riciclabile in generale ùn hà micca un timeline assuciatu cù questu, mentre chì a FTC rende chjaru chì i prudutti biodegradabili è compostabili sò nantu à u clock una volta introduttu in "l'ambiente adattatu".

Ci sò assai prudutti riciclabili chì ùn sò micca compostable.Sti materiali ùn "riturnaranu à a natura", cù u tempu, ma invece apparisceranu in un altru articulu di imballaggio o bonu.

Quantu rapidamente si rompenu i sacchetti compostabili?

I sacchetti compostabili sò generalmente fatti da e piante cum'è granu o patate invece di petroleum.Se un saccu hè certificatu compostable da u Biodegradable Products Institute (BPI) in i Stati Uniti, questu significa chì almenu u 90% di u so materiale vegetale si rompe cumplettamente in 84 ghjorni in un stabilimentu di compostu industriale.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

I prudutti cunnessi


Tempu di post: Jul-30-2022