Chì duvemu Prestatu Attenzione Quandu Customizing Product Biodegradable |YITO

Perchè duvemu aduprà Materiale di imballaggio biodegradable?

I materiali di imballaggio in plastica sò spessu basati in petroliu è anu, finu à avà, cuntribuitu maiò à i prublemi ambientali.Truverete questi prudutti chì littering landfills, spiagge, corsi d'acqua, strade, è parchi.A fabricazione di tali materiali tradiziunali di imballaggio è di spedizione richiede ancu una quantità elevata di energia è risorse, rendendu queste soluzioni micca sustinibili.

L'usu di l'imballaggi biodegradabili aiuterà à riduce a quantità di plastica utilizata è ghjittata.In ultimamente, avete aiutatu à minimizzà i prublemi di littering ligati à l'usu di plastica.

L'imballu ecologicu hè un fenomenu recente chì hè diventatu una tendenza in rapida crescita.Passendu à i materiali verdi, pudete scuntrà o anticipà e richieste di i vostri clienti per i fornituri ecologichi.

Fà u cambiamentu à i materiali di imballaggio biodegradabili hè diventatu incredibilmente impurtante per l'imprese.Questu hè chì i cunsumatori sò più disposti à cumprà cù marchi cuncernati cù u riciclamentu è facenu megliu decisioni favurevuli à l'ambiente.Aduttendu imballaggi biodegradabili, portate i beneficii per sè stessu è per l'ambiente.

YITO ECO hè un fornitore di soluzioni di imballaggio protettivu dedicatu à a fabricazione di prudutti di imballaggio ecologicu di alta qualità.Avemu una squadra di R & D prufessiunale per purtà à i clienti e soluzioni di imballaggio più efficaci di costu è portà i più grandi benefici ecunomichi à i clienti.I nostri prudutti sò PLA + PBAT sacchetti di shopping biodegradabili dispunibuli, BOPLA 、 Cellulosa etc. Sacchetti biodegradabili richiudibili, sacchetti di sacchetti piatti 、 sacchetti di zipper 、 sacchetti di carta kraft, è PBS, PVA high-barrier structure multi-layer structure biodegradable bags, chì sò in linea. cù BPI ASTM 6400, EU EN 13432, Belgium OK COMPOST, ISO 14855, standard naziunale GB 19277 è altri standard di biodegradazione.

Sè avete bisognu di persunalizà i prudutti degradabili, pudete cuntrollà i cunsiglii cum'è quì sottu:

1 Chì pruduttu deve esse imballatu è chì effettu vulete ottene?

Prima di tuttu, u puntu più impurtante per a persunalizazione di u pacchettu di installazione prufessiunale hè a so apparenza.Pudete mandà i vostri disinni, idee di imballaggio, effetti desiderati è vi manderemu e nostre soluzioni di imballaggio.Sicondu e caratteristiche di i vostri prudutti, cumminati cù i paràmetri di prestazione di materiali degradabili, furnimu e migliori soluzioni di imballaggio per riferimentu di i clienti.

2 U vostru pruduttu pò esse imballatu cù materiale PLA?

U materiale PLA hè fattu di amido di granu è hè spessu usatu in l'imballaggi alimentari, cum'è sacchetti di caffè, sacchetti di tè, sacchetti di basura.Ci sò ancu vassoi alimentari per frutti freschi, ligumi è più.A bona duttilità di PLA hè ancu aduprata in i prudutti di film, etichette shrink, nastri, etc. Se u vostru pruduttu include, pudete cunsiderà aduprà materiale PLA per imballaggi.

3 U vostru pruduttu pò esse imballatu in materiale di cellulosa ?

A film di cellulosa hè fatta di fibra di legnu è hà proprietà antistatiche è a prova di umidità.Di solitu usatu per fà etichette di cellulosa, nastri, sacchetti di caramelle, imballaggi di cioccolata, sacchetti di vestiti, prudutti elettronici, etc. Se u vostru pruduttu include, pudete cunsiderà aduprà materiali di cellulosa per imballaggi.Avemu a Certificazione FSC, pudete stampà u vostru propiu LOGO FSC nantu à questu.

If you are not sure which material is suitable for your product, don't worry, contact us, we will offer you the best packaging solution, welcome to contact us williamchan@yitolibrary.com!

 

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

I prudutti cunnessi


Tempu di Post: 27-May-2022