Chì ci hè sbagliatu cù e linee SUP di l'UE?Obiezione ?Supportatu ?

Imballaggi riciclabili - HuiZhou YITO Packaging Co., Ltd.

 

Chì ci hè sbagliatu cù e linee SUP di l'UE?Obiezione ?Supportatu ?

 

Lettura core: A guvernanza di a contaminazione plastica hè sempre stata cuntruversa, è ci sò ancu diverse voci in l'Unione Europea SUP.

 https://www.yitopack.com/compostable-straws-bulk-pla-straws-wholesale-yito-product/

Sicondu l'Articulu 12 di a Direttiva di Plastics Disposable, a Cummissione Europea deve emette sta guida prima di u 3 di lugliu di u 2021. A publicazione di sta guida hè stata ritardata di quasi un annu, ma ùn hà micca cambiatu alcunu di i termini specificati in a direttiva.

 
A Direttiva 2019/904 di Plastica Disposable (UE) pruibisce specificamente l'usu di certi prudutti di plastica dispunibile, cumprese:

 

Stoviglie, piatti, cannucce (esclusi i dispositi medichi), miscelatori di bevande

 

Certi cuntenituri alimentari fatti di polistirene espansu

 

Récipients et tasses à boissons en polystyrène expansé

 

E prudutti fatti di plastica oxidizable è degradable

 

In vigore da u 3 di lugliu di u 2021.

 

Diversi paesi membri sustenenu o s'opponenu à sta guida?Hè sempre difficiule di ghjunghje à un cunsensu è ancu di mostra opinioni completamente diverse.

 
L'Italia s'oppone fermamente perchè l'unicu usu permessu hè u plastica riciclata riciclabile.

 

A direttiva europea SUP (Disposable Plastics) hà avutu un impattu annantu à u sviluppu di l'industria plastica italiana è hè stata criticata da l'alti funzionari italiani per a pruibizione di i plastichi biodegradabili è compostabili, cù l'Italia chì guida a strada in questu sensu.

 

Confindustria hà criticatu ancu e linee di applicazione di a Direttiva SUP appruvata da a Cummissione Europea, chì allargava a pruibizione à i prudutti cun cuntenutu plasticu sottu u 10%.

 

L'Irlanda sustene a direttiva SUP, riducendu a dipendenza da i plastichi dispunibuli è cuncentrendu u riciclamentu.

 

L'Irlanda spera di guidà l'innuvazione in questu campu attraversu incentivi pulitichi chjaru.Eccu alcuni passi chì piglianu:

 
(1) Lanciari u prugramma di rimborsu di accontu

 

U Pianu d'Azzione per i Rifiuti di l'Ecunumia Circulare prumetti di lancià un prugramma di depositu è ​​rimborsu per i buttigli di plastica è i latti di bevande d'aluminiu da u vaghjimu di u 2022. A risposta ricevuta da a cunsultazione publica mostra chì i citadini sò assai ansiosi di implementà stu pianu u più prestu pussibule.

 

Affruntà u prublema di u sup ùn hè micca solu per prevene i rifiuti, ma hè ancu bisognu di una considerazione più larga di a trasfurmazioni di l'ecunumia circular, chì deve esse vistu cum'è una di l'azzioni chjave pigliate da tutti i settori per affruntà u cambiamentu climaticu.

 

L'Irlanda hà una grande opportunità per aduttà è prumove pratiche è azioni per riduce u cunsumu di risorse per ghjunghje u nostru pianu di ecunumia circular.Hè stimatu chì per via di a perdita di materiali di imballaggio plasticu, l'ecunumia glubale perde $ 8-120 billion annu - solu 5% di u valore materiale hè ritenutu per un usu più.

 
(2) Reduce a dependenza di SUP

 

In u nostru Pianu d'Azzione per i Rifiuti di l'Ecunumia Circulare, simu impegnati à riduce significativamente u numeru di tazzi SUP è cuntenituri alimentari chì usemu.Esploraremu più meccanismi per riduce l'usu di prudutti di plastica dispunibuli, cum'è salviette, sacchetti di plastica chì cuntenenu articoli di toilette è sacchetti di aromatizzanti alimentari.

 

A nostra prima preoccupazione hè e 22000 tazzi di caffè processati ogni ora in Irlanda.Questu hè cumplettamente evitabile, postu chì ci sò alternative reutilizabili è i cunsumatori individuali sceglienu di riduce l'usu, chì hè cruciale per u periodu di transizione di l'esecuzione di cumandamenti.

 

Speremu di incuragisce i cunsumatori à fà e scelte ghjuste per mezu di e seguenti misure:

 

Simile à l'imposta nantu à i sacchetti di plastica, serà prelevata nantu à tutti i tazzi di caffè dispunibuli (cumpresi compostabili / biodegradabili) in 2022.

 

A partire da u 2022, pruveremu di pruibisce l'usu di tazzi dispunibuli micca essenziali (cum'è pusatu in una caffetteria)

 

A partesi da u 2022, furzeremu ancu i venditori à abbassà i prezzi per i cunsumatori chì sò disposti à aduprà tazzi riutilizzabili.

 

Realizzeremu prughjetti piloti in i lochi è e cità adattati selezziunati, eliminendu cumplettamente i tazzi di caffè, è infine ghjunghje à una prohibizione cumpleta.

 

Supporta festivale o altri organizatori di eventi à grande scala per passà da i prudutti dispunibuli à i prudutti riutilizzabili attraversu sistemi di licenza o pianificazione.

 
(3) Fate i pruduttori più rispunsevuli

 

In una vera ecunumia circular, i pruduttori devenu esse rispunsevuli di a sustenibilità di i prudutti chì mettenu in u mercatu.A Responsabilità Estesa di u Produttore (EPR) hè un approcciu di pulitica ambientale in quale a responsabilità di u pruduttore si estende à a fase post-consumu di u ciclu di vita di u produttu.

 

In Irlanda, avemu usatu cù successu stu metudu per trattà parechji flussi di rifiuti, cumprese l'equipaggiu elettricu scartatu, batterie, imballaggi, pneumatici è plastica agricula.

 

Basatu annantu à stu successu, introduceremu novi suluzioni EPR per parechji prudutti SUP:

 

Prodotti di tabacco chì cuntenenu filtri di plastica (prima di u 5 di ghjennaghju di u 2023)

 

Salviettine umide (prima di u 31 dicembre 2024)

 

Ballon (prima di u 31 di dicembre di u 2024)

 

Ancu s'ellu ùn hè micca tecnicumente un prughjettu SUP, introduceremu ancu una pulitica destinata à l'attrezzi di pesca in plastica prima di u 31 di dicembre di u 2024 per riduce i rifiuti plastichi marini.

 
(4) Proibite di mette in u mercatu sti prudutti

 

A direttiva entrerà in vigore u 3 di lugliu, è da quella data, i seguenti prudutti di plastica dispunibuli seranu pruibiti da esse piazzati in u mercatu irlandese:

 

· Pipetta

 

· Agitatore

 

piastra

 

stoviglie

 

bacchette

 

Tazze di polistirene è cuntenituri alimentari

 

Tampone di cuttuni

 

Tutti i prudutti chì cuntenenu plastichi degradabili oxidativi (micca solu prudutti di plastica dispunibile)

 
Inoltre, da u 3 di lugliu di u 2024, qualsiasi cuntainer di bevande (buttiglia, scatula di cartone, etc.) chì ùn supere micca 3 litri serà pruibitu da esse vendutu in u mercatu irlandese.

 

A partire da ghjennaghju 2030, ogni buttiglia di plastica chì ùn cuntene micca 30% ingredienti riciclabili serà ancu pruibita d'usu.

 
Notizie cinesi d'oltremare scelte:

 

A partesi da u 3 di lugliu, i Stati membri di l'UE anu da fà addiu à l'usu di plastichi dispunibuli è biodegradabili, è permettenu solu l'usu di plastichi riciclabili.A Cummissione Europea hà rignatu chì ùn ponu micca esse piazzati in u mercatu di l'UE perchè crede chì i plastichi sò dannusu à a vita marina, a biodiversità è a nostra salute.Reduce l'usu di prudutti di plastica dispunibuli pò aiutà à prutezzione di a salute umana è di a Terra.

 

Sta pulitica pò influenzà assai a vita è u travagliu di i nostri amici cinesi è di strada.

 

Fighjemu un ochju à quali articuli saranu gradualmente rimpiazzati da alternative sustinibili dopu u 3 di lugliu:

 

Per esempiu, in u partitu, palloncini, tappi di buttiglia cù una capacità di micca più di 3 litri, tazzi di schiuma di polistirene, stoviglie dispunibuli, cannucce è piatti, solu i prudutti reutilizabili sò permessi di esse usatu.

 

L'industria di l'imballaggi alimentari serà ancu custretta à trasfurmà, cù l'imballaggi alimentari chì ùn utilizanu più plastichi biodegradabili è solu cù carta.

 

Ci sò ancu tovaglioli sanitari, tamponi, salviette, sacchetti è tamponi di cuttuni.I filtri di i cigarettes cambianu ancu, è l'industria di a pesca pruibisce ancu l'usu di l'arnesi di plastica (sicondu Greenpeace, 640000 tunnellate di rete di pesca è di plastica di l'arnesi sò scartati in l'oceanu ogni annu, è in fattu, sò i principali. culpabili di a distruzzione di l'oceanu)

 

Questi prudutti seranu cuntrullati attraversu diverse misure, cum'è a riduzione di u so cunsumu è i pruduttori chì paganu "tasse di contaminazione".

 

Di sicuru, tali misure anu ancu attiratu critiche è cuntruversie da parechji paesi, postu chì sta mossa avarà ancu un impattu significativu in 160000 impieghi è tutta a industria plastica in Italia.

 

È l'Italia face ancu ogni sforzu per resiste, in l'ultime ore, Roberto Cingolani, Ministru di Trasfurmazione Ecologica, attaccò: "A definizione di l'UE di a prohibizione di plastica hè assai strana.Pudete solu aduprà plastichi riciclabili è ùn permettenu micca l'usu di plastichi biodegradabili.U nostru paese hè di punta in u campu di i plastichi biodegradabili, ma ùn pudemu micca aduprà perchè ci hè una direttiva ridicula chì dice "u solu plastichi riciclabili ponu esse utilizati".

 

Questu pò ancu influenzà l'esportazione di picculi merchenzie da a Cina.In u futuru, l'esportazione di prudutti di plastica in i paesi di l'UE pò esse sottumessi à restrizioni è esigenze di materiale.L'Unione Europea dà una grande impurtanza à a prutezzione di l'ambiente, chì hè per quessa chì ci sò tante spiagge famose, mari belli è limpidi, è boschi lussureggianti.

 

Ùn sò micca sapè s'ellu tutti anu nutatu, per esempiu, fast food cum'è McDonald's hà rimpiazzatu in silenziu i pagliacci di plastica è i tappi di tazza cù tappi di carta è tappi di paglia.Forsi in i primi fasi di l'implementazione di e misure, a ghjente ùn pò micca esse abituati à elli, ma gradualmenti seranu accettati cum'è a norma.

 

Revisione di e priorità è l'ugettivi di a pulitica di l'UE in plastica:

 

Grandi cambiamenti venenu prestu, ma se l'accettemu, pudemu guadagnà benefici ecunomichi, ambientali è suciali, è mette l'Irlanda in prima linea di una trasfurmazioni di l'economia circular.

 
1. Stabbilisce un sistema di circuitu chjusu per minimizzà u voluminu di impurtazioni è esportazioni di plastica

 

Prima, u metudu di trattamentu abituale per i rifiuti plastichi in Europa era di trasportà in Cina è altri paesi asiatichi, o picculi imprese in Sudamerica.E sti picculi imprese anu una capacità assai limitata per trattà u plasticu, è in fine i rifiuti ponu esse abbandunati o intarrati solu in i zoni rurali, causendu una seria contaminazione ambientale.Avà, a Cina hà chjusu a porta à "rifiuti stranieri", chì spinge l'Unione Europea à rinfurzà u so trattamentu di plastica.

 

2. Custruisce più infrastruttura di trasfurmazioni di plastica backend

 

3. Aumentà a riduzzione plastica à a fonte è prumove u riciclamentu

 

U rinfurzà a riduzzione plastica à a fonte deve esse a direzzione principale di e pulitiche di plastica futura.Per riduce a generazione di rifiuti, a priorità deve esse data à a riduzzione di a fonte è a riutilizazione, mentre chì u riciclamentu deve esse solu un "pianu alternativu".

 

4. Improve a riciclabilità di u produttu

 

U "pianu alternativu" di riciclamentu si riferisce à a pulitica di incuragisce i pruduttori à migliurà a durabilità di i so prudutti è stabilisce un cuntenutu minimu di riciclamentu (vale à dì a proporzione di materiali riciclabili chì cuntene un imballaggio di plastica) in risposta à l'usu inevitabbile di plastica.Quì, "Green Public Procurement" deve diventà unu di i normi impurtanti di l'industria.

 

5. Discutete a pussibilità di impositu un impositu di plastica

 

L'Unione Europea hè attualmente discutendu s'ellu deve esse impositu un impositu di plastica, ma se e so pulitiche specifiche seranu implementate hè sempre incerta.

 
U sgiò Favoino hà ancu datu qualchi tassi di riciclamentu di plastica di l'UE: u tassu di riciclamentu di plastica glubale hè solu 15%, mentre chì in Europa hè 40% -50%.

 
Questu hè grazia à u sistema di Responsabilità Estesa di Produttore (EPR) stabilitu da l'Unione Europea, in u quale i fabricatori sò tenuti à sopportà una parte di i costi di riciclamentu.In ogni casu, ancu cù un tali sistema, solu 50% di l'imballaggi di plastica in Europa sò riciclati.Dunque, u riciclamentu di plastica hè luntanu da abbastanza.

 

Se ùn ci hè micca misurazione in cunfurmità cù i tendenzi attuali, a produzzione di plastica glubale duppià in u 2050, è u pesu di plastica in l'oceanu supera u pesu tutale di pesci.

 

Feel free to discuss with William : williamchan@yitolibrary.com

 


Tempu di post: 16-10-2023