perchè aduprà imballaggi compostable

Perchè l'imballaggio compostable hè impurtante?

L'usu di imballaggi compostabili, riciclati o riciclabili pò avè un impattu significativu -devia i rifiuti da i discaricamenti è incuraghje i vostri clienti à esse più attenti à i rifiuti chì pruducenu.

L'imballaggio compostable hè bonu per l'ambiente?

In cundizioni specifiche, l'imballu compostable furnisce una grande alternativa sustenibile, aprendu una strada di fine di a vita senza contaminazione ambientale persistente..In particulare, quelli fatti di risorse rinnuvevuli, o ancu megliu prudutti di rifiuti, si allineanu più strettamente cù l'ecunumia circular.

1

L'imballaggio compostabile hè megliu cà l'imballaggio riciclabile?

U riciclamentu piglia sempre energia, chì u compostu ùn hè micca, masolu u compostu limita u valore di a fine di a vita di un pruduttu troppu per dà a precedenza nantu à u riciclamentu- in particulare quandu u compostu di plastica biodegradable ùn hè ancu dispunibule à grande scala.

Perchè sceglite un imballaggio ecologicu?

2

1.Riduce a vostra impronta di carbone.

  • I materiali riciclati riducenu u cunsumu di risorse, ma parechji materiali ponu esse riciclati solu un numeru limitatu di volte.L'imballaggio compostable hè pensatu per scumpressà in compost.Questu pò esse usatu per arricchisce a terra, o ancu per cultivà novi risorse.

2.Dimostra a vostra cunniscenza di sustenibilità à i clienti.

  • U vostru imballaggio hè a prima sperienza chì u vostru cliente averà cù u vostru pruduttu - un imballaggio eco-friendly permette à i vostri clienti di sapè chì a vostra marca hè autentica in u so impegnu à a sustenibilità.

3.Cumbattimentu "Super-Packaging".

U disignu di imballaggio ecologicu ùn hè micca solu nantu à i materiali utilizati in a produzzione, ma ancu a quantità di materiali utilizati.L'imballaggio pò esse resu più sustenibile in parechje manere: scatuli pieghevoli chì ùn necessitanu micca cola, sacchetti flessibili chì occupanu menu spaziu in transitu, materiali unichi per un eliminazione più faciule, disinni chì necessitanu menu materia prima.

4.Reduce i costi di spedizione.

L'imballaggio ecologicu minimizza a quantità di materiale di imballaggio utilizatu per spedinu e merchenzie, vale à dì chì hè più economicu di spedinu da a produzzione à u magazzinu, è infine à i clienti!

5.Reduce a contaminazione di riciclamentu o compost.

L'imballaggio ecologicu evita l'usu di materiali misti induve pussibule, è questu include etichette!I materiali misti è l'etichette adesive standard aduprate nantu à l'imballaggi altrimenti compostabili ponu arruvinà i sforzi di riciclà o compostu dannendu a machina è contaminandu u prucessu.


Tempu di Postu: Aug-23-2022